Tuesday, June 1, 2010

Persediaan ke bawah duli..

Tukar cadar.
Lap tingkap.
Susun pinggan mangkuk dalam almari.
Cuci fridge.
Empty bin.
Vacuum rumah.
Mop lantai.
Cuci toilet.
Mesin rumput.

Aduh.. banyak jugak kerja nak kena settle. Gua amik alih sementara. Bini perlu rehat dan famili mertua nak datang esok.

Kemas rumah weh!!

11 comments:

chekgu BaniHassim said...

jenuh laa kemas rumah takut kene spot check...hehehe

len kali jgn suke tangguh2 keje, kan dah tak menang tgn...huhuhu

K.O.A.L.A said...

mesti cikgu kimia hepi kan keje die di take over oleh laki beliau...hahaha

ckLah said...

Tu mak mertua sampai dah tuuu!!!!

Buka pintu cepat!




"Hmmmmmm.....bertuaaah menantu aku!" Mak mertua terus berkata dalam hati, sebaik kaki melangkah ruang dalam....

Rembo said...

Rumah atas bukit gua, kalau mak gua nak datang, mau seminggu gua nak kemas.

A.i.m.i said...

wah...rajinnya dia..bagus2..suami mithali ni :D

matadore said...

pasni bilik saya pulak ye. hehe
lame tak komen.
sebab lama tak online.

Razman said...

wah, suami mithali ni!

CIKGU ZAM said...

salam wahai si suami mithali, wouuuuuuuuuu bagusssssss, saya bangga dgn tuan,

en_me said...

rajinnyerrr.. ehehe

Ainul Arina Madhiah said...

gotong royong besar-besaran nih.. baca tajuk tadi ingatkan siapa la yang nak datang, Mem Besar rupanya. :P Selamat-selamat~ Kak Arifah due bila?

laki cikgu kimia said...

wohooo.. letih woo.. adess..