Thursday, June 10, 2010

Kesan Toyota Estima, gua tersilap on wiper kereta...

Assalammualaikum semua. Apa khabar?

Gua di sini baik-baik sahaja. Oh ya. Semenjak kepulangan keluarga mertua tempoh hari. Percakapan gua bertukar lebih matang dah manis bak halwa telinga.

Terima kasih ayah bonda dan adik-adik semua kerana datang melawat kami di sini. Terubat juga rindu pada semua. Makanan Melayu dan sebagainya. Heh.

Gua dan bini ke Melbourne juga hari itu menghantar pulang gerombolan keluarga. Selepas aktiviti mengesat air mata, kami pulang berbekalkan Krispy Kreme setengah dozen.

Bersama keluarga belah isteri di sini, sering mengingatkan gua pada keluarga belah suami kepada isteri tersebut juga. Sering kali gua gunakan talian hayat di malam hari bertanya khabar.

Dengarnya adik gua ke Beijing satu keluarga. Sengaja senyap-senyap. Takut gua order percuma barangan buatan China agaknya.

Agak-agak banyak tarikan tak di sana?

10 comments:

n@m@n said...

apa cerita toyota tu pulak? ;)

K.O.A.L.A said...

tajuk lain, cerita lain la ko ni...hahaha

laki cikgu kimia said...

family datang ritu pakai estima jap. terkesan kat keta gua plak skang nih..

en_me said...

teringat me nak tukar wiper cikcity yg harganya cuma RM20 jerrr.. ehehe

cikTi said...

ade kaitan ke ngn estima..

chekgu BaniHassim said...

musti ade smbungan cite estima episod minggu depan kan???
hahaha

suspen...tungguuuuuu

A.i.m.i said...

ingatkan ada cerita estima. haha. mesti best kan family dtg..

laki cikgu kimia said...

en.me, wowweeee city tuuu!

cikti, nampaknya survey menunjukkan perkataan estima mempunyai tarikannya yg tersendiri..

cikgubanihassim, hehe.. xtau la che'guuuu..

aimi, best woo! jalan2 xyah pikir kerja! :P

CIKGU ZAM said...

salam, sedih tanda sayang

laki cikgu kimia said...

memang la sayang.. da sebak plak ni.. isk isk