Sunday, May 30, 2010

Tuna Sandwich Perasa Nangka..

Decision. Gua kena decide sekarang.

Nak pakai sekeping atau dua keping Copper gasket ni? Kalau pakai dua, takut gap besar sangat explosion tak cantik. Kalau rapat sangat kang, takut valve knocking dengan piston pulak. Even gua dah machine kepala piston korek lubang kicap.

Cis dalam mimpi pon gua boleh kompius! Siap ada tiga episode lagi mimpi semalam nih.




Apahal la pagi-pagi Isnin dah spoiled mood gua. Tuna sandwich direct dari tin pon rasa nangka.

What a good start!

3 comments:

ihsan_huhu said...

ckp psl nangka teringat plak kek lapis serawak perisa cempedak dlm fridge umah aku nih

chekgu Bani Hassim said...

dah spoil ke tuna ko tu??
rase nangke??
ke mulut ko je....

laki cikgu kimia said...

esan, ko memang mencari nahas! cerita makanan enak2 plak dah..

chekgu, ntah la chekgu.. lidah kot.. :P