Wednesday, May 26, 2010

Gua sudah pandai..

Gua sudah pandai buat kepala teleng mata tengok atas sambil merenung masa depan.

Gua sudah pandai berbicara dengan diri sendiri, menggumat-gamit bibir umpama mengajuk kata-kata hati dan fikiran.

Gua sudah pandai lupa berapa pinggan gua dah makan.

Gua sudah pandai buat-buat tak perasan bila tengok cermin.

Gua sudah pandai senyum sahaja tanpa peduli ejekan rakan akan perut gua yang memaju.

Memang gua sudah pandai dalam banyak perkara.




Selingan: Apakah pekerjaan yang paling popular dikalangan ibu mengandung?

Ans: dalam ruangan komen. jangan tengok dulu!

6 comments:

laki cikgu kimia said...

Ans: Lawyer (loya) :P

n@m@n said...

masa nak komen dah tertengok..haha

nazrin zaidi said...

agak-agak sehari berapa kes dah menang?

hahaha.

مريم أبو أحمد said...

dah baca dulu la, pakngah~

tapi tak semua la macam tu pakngah....!

ihsan_huhu said...

aku pon kne menuntut ilmu perut selambe lepas aku balik dr mesia nih kang

laki cikgu kimia said...

naman, gua saja nak limitkan masa 'salah fahaman' korang tu hehe

nazrin, kes ape kes? lu macam tau plak umah gua kat kester road.

maryam, tu la tapi kan mmg femes. orang dok asik tanya jaa..

esan, makan la bermewah-mewahan. malaysia syurga makanan..