Saturday, May 22, 2010

Macam tipikal ibu mengandung, gua juga mengidam.

Sejuk ati gua tengok bini gua asyik baca al-quran. Dengar mp3 pon al-quran. Semoga anak gua jadi orang baik-baik.

Keadaan anak gua adalah sangat memberangsangkan. Tumbesaran juga pesat. Last sekali gua check tinggi beliau dah 3.96cm. :P

Masa ultrasound tu nampak dah kaki tangan dia. Tak silap gua hidung dah iras-iras gua dah.

Tangan dan kaki menggapai-gapai. Nampak sangat nanti besar jadi aktif macam daddy. Hoyeah!




Gua rasa nak makan char kuey teow kaw punya! (Bila la bapak mertua nak sampai nih.. huhuu)

8 comments:

ihsan_huhu said...

semoga perut xmcm bapak die amin

morsmode said...

bapak mertua yang masakkan ke?

laki cikgu kimia said...

esan, sikpek jugak ape.. dulu la wowowo

matadore, kerana beliau adalah king!

Maryam said...

mummy je? daddy patot 3x ganda tu.. anakanda nak dengar.. haha!

Pekerja Kontrak said...

ko tak join bini kau ke???

DrSam said...

sangat advance...dalam perut dah buat statistik tumbesaran.

laki cikgu kimia said...

maryam, daddy xmo cerita la.. riak plak nnt. hihi

kontraktor, join? gua lead ape? huhu

drsam, nak plot graf plak ni.. heh

Anonymous said...

lama dah tak singgah cni. dah pregnant rupanya isteri kamu. hehe. berapa bulan? due bila? tahniah. tak lama lagi jdi daddy dah dia! seronokkkkk~~~