Tuesday, September 22, 2009

Durian makan tempoyak tak makan dan akasnya..

Itu bukan gua. Gua apa pun makan. Pantang. Pantang jumpa.

Gua kat Baling ni. Suasana kampong. Memang layan. Umah tok sebelah Cikgu Kimia. Gua gerak balik Kedah malam raya kedua. Jalan chilled-chilled. Baru jek masuk Highway pon dah singgah minum-minum. Sampai Gurun layan tido dalam kereta. Gua memang masih sama macam muda-muda dulu. Maksud gua suka tido mana-mana suka.

Heh. Memang gua da dapat hint dari Cikgu Kimia. Anak sedara dia memang ramai. Angpau memang da gua prepared siap-siap. Sapa nak angpau, meh jadi anak sedara gua dulu.

Anak Imna dengarnya makin sehat. Anak Along sememangnya lagi sehat. Gua tengok dah macam Michelin, iklan tayar tu. Ayam daging.

Pagi raya tu pecah satu ketawa dengar Acu cerita anak dia niat mandi sunat. “Sahaja aku mandi sunat Aidilfitri, maaf zahir dan batin”. Keskeskes.

Yang buat peace depan sekali tu gambar Damia Faweeza binti Muhamad Harith Zakwan Tang Abdullah yang dah niat mandi sunat tuh. Comel kan? Gigi tak dak!


13 comments:

maryam abu ahmad said...

erk. saya makan durian tapi selain buah yang original memang tak makan. :D

selamat hari raya!

nabil fizri said...

gua persis si maryam abu ahmad.

Inah said...

nak duet rayaaaaaaaaa :)

Nadia Yuna said...

nak duet raya jugakkkkkkk!

huhu

salam aidilfirti am
mintak maap banyak2 na =)

pijah@hakuna said...

tetinggai sorang anak sedara ni lom dapat duit raya la pakcik..campai ati auww.. huhu

laki cikgu kimia said...

maryam, saye makan semua. sedap!

nabil, gua tangkis!

inah, oit! berbaris-berbaris!

nadia, sesame la kite. 0-0 ek!

pijah, aiseymen angpau da abes. sila cuba taun depan ye :P

*

IKLAN OF THE DAY:

SANTAN DAH ABEEEEEEEEEEEEEEES!

ihsan_huhu said...

fuih dh lame xlalu area gurun tuh. dlu raye2 kalau balik sik sure r pusin2g kedah carik sedare mare

Nabil Fizri said...

ha3..tangkis eh
tq singah balik

yginsaf4 said...

raya sakannns tewww..

n@m@n said...

tak boleh blah niat mandi sunat tu..hahaha


selamat hari raya..tak terlambat lagi kan..

raya kan sebulan..


duit raya untuk gua takde ker????

laki cikgu kimia said...

esan, ko org kedah ke? tp org kedah nsem2? :P

nabil, heh no worries..

en me, boleh tahan en me.. *pokai sudaa

naman, lu kan dah kawen lame. lu la kena kasik duit raye kat gua. lu lagi senior hihii

FrH said...

hahahaha.kelako n cute btol niat mandi sunat aidilfitri tu .. hahahha

laki cikgu kimia said...

keskeskes.. lawok3..