Monday, September 14, 2009

Cucu nan sepasang..

Owh.. nekmatnya bangun lambat. Letih sikit lately banyak mende unexpected happened. Leave this question unsolved. No question asked oke!

Raya dah dekat. Mood kerja gua hilang terus ke laut. Gua send emel kat bos-bos tadi malam. Million apologies.. gua start ayat penuh simpati gua. Harap-harap diorang paham.

Lisa Tsara Aysska. Tu nama baby girl adik gua. Betul ke tak gua spelling, gua ejas lain kali nama nih. Gua paling geram bile die buat muka merajuk. Dengan bulu kening satu line, rambut lebat itam ikal mayang, bibir merah, gua da bajet die ni mesti jadi minah cun yang slalu lepak study kat library nanti pastu ade mamat-mamat dok usha-usha. Papehal pon lu orang kasik forward dulu EA Form atau Borang J kat gua. Mas kahwin dan wang hantaran boleh runding. So far belum ade orang berani masuk merisik lagi. Sebab die baru je lahir 10.09.2009 ari tu jam 2.22am.

Gua nampak mak gua jadi sangat happy skarang nih. Raya tahun ni dapat beraya dengan sepasang cucu laki pompan. Naufal dengan Tsara. Naufal gua dah claim dulu, hensem macam Pak Ngah dia. Tsara takkan gua nak claim cantik macam gua jugak. Gua memang tamak.

Gua shuffle lagu kat Winamp nih. Tetiba keluar lagu Rihanna-S.O.S dengan video clip skali. Terkurang sket pahala pose gua tengok Rihanna tak pakai tudung. Cis!

9 comments:

CIKGU NAMAN said...

lu pulak bila lagi???

DrSam said...

wah...cepatnya dah buat iklan :)

Eid mubarak!

p i j a h said...

aiyo bebelit lidah .

haha. tgk rihanna gelek sape suoh

balqissy said...

nak cop naufal... ^.^

ihsan_huhu said...

ko cover r kepale rhianna tuh, sure pahale pose ko xkurang2


wahahahah

FrH said...

pak ngah bile nak bg cucu kat mak? mak kata mana cukup takat sepasang jek ...........

Anonymous said...

salam aidilfitri maaf zahir bathin dr me dikejauhannns wat abang chi am ittteww ..

laki cikgu kimia said...

Naman, aiommaway la nih..

DrSam, heheh lintas langsung..

Pijah, x sengaje daaa..

laki cikgu kimia said...

balqissy, tiada yang percuma ya. huhuu

esan, bolek ek? ok gua try.

farah, gua nak kasi sepasang terus amacam?

en me, salam idulfitri en me..