Thursday, June 25, 2009

Urat otak menjalar ke telingakah puncanya?

Gua tiada mood tahap anaconda bertanduk sekarang nih. Kerja gua berjalan seperti siput tertelan panadol menstruation.

Kepala sebelah kiri selalu sakit. Antara telinga kiri dan pipi, tapi lebih rapat ke sebelah telinga. Dan juga atas bulu kening sebelah kiri, seperti ada batas, tingginya urat yang membengkak. Semoga gua tak mati cepat sangat, selain dari banyak nikmat yang belum dikecapi, gua juga tak terkirakan dosa-dosa yang dah gua lakukan. Semoga gua sempat bertaubat.

Kata seorang kawan, gua di FB seperti semakin menua dengan bilangan uban yang terserlah. Kata gua, memang ia semakin merimbun seperti cendawan tumbuh selepas hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri, lebih baik beruban di negeri sendiri.

Doakan semoga kertas kerja untuk persidangan di Singapura itu diluluskan. Hujung bulan ini tarikh akhir.

Cepatlah bulan lapan. Gua mahu pulang!

10 comments:

SyAhiRah LaLAla said...

"seperti siput tertelan panadol menstruation." dan "seperti cendawan tumbuh selepas hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri..." terbaik untuk hari ini ah. hahaha. macam-macamlah kamu ni chi am.
semoga berjaya di negeri orang dan negeri sendiri dan semoga semuanya berjalan lancar,,amin.

.: Sugar-cRave :. said...

wish u luck...;)

hohooo...yeahh baik ujan batu dr ujan emas...warhhh nk blk gak...;(

Nurul Nadiah said...

all da best incik am.

lek lek. semua depress sape nak menjadik penghibur neh. huhu

saba. tak lama da bulan 8 tu =)

akirasuri said...

Ahaks! Berusahalah!

pink_butterfly said...

smoga everythng settle dgn lancar...

sbr2... x lama lg bln8 tu...=)

Anonymous said...

good luck laki cikgu ittewww.. ehehe

Maryam said...

pulang? jangan bawa h1n1 sudah la ye.. hihi..

ps: apa macam cikgu kimia lepas balik dari sana?

laki cikgu kimia said...

syahirah, semoga lancar ya!

sk8gurl, emas sini kualiti rendah sebenarnye huuuu

nadia, oke gembira2!

akirasuri, kamu juga!

rerame, tengah bersabar le ni. *dua tangan jadi satu

en me, tq bro..

maryam, beliau kurang sehat pada mulanya, tapi tiada apa. syukur..

ihsan_huhu said...

tuh bkn urat otak la.. hahaha

laki cikgu kimia said...

ntah, definisi urat pon aku xtau sebenarnya haha.. wiring bolehla sikit2..