Friday, June 5, 2009

Bicara kami

Kawanku: Aku bukan ape. Susah nak pilih pasangan sekarang ni. Tu yang menten single je skang ni.

Isteriku: Alah. Kau tu yang memilih sangat kot.

Kawanku: Bukan ape, si dia tu, dok KL. Jauh tu. Susah nanti berebut nak balik raye.

Isteriku: Ish. Jangan cakap tak nak itu tak nak ini. Kata orang, yang kita tak nak sangat tu la yang dapat nanti.

Aku: Haah. Tengok macam dia ni. *tunjuk isteri. Dulu iye-iye sangat tak nak laki hensem. Skang dah dapat. *muka serius

Isteriku & kawanku: eeeeuuuwww! * serentak pulak tu

18 comments:

fahruzzaman.Ismail said...

hahaha...
sy phm kamu ikhlas kan...

Na Shari said...

Hahaha...Kalau bukan kita yg puji diri sendiri, siapa lagi nak puji kan?

nkecik said...

layankan..

eliza said...

haah..iyo la tu...hehe

laki cikgu kimia said...

fahruzzaman, heheh.. selamat datang..

Na shari, puji diri sendiri? eh x perasan huhu

nkecik, jeles. ko x nsem.

eliza, kuhei3

ihsan_huhu said...

euuuuwww~~! gak

maryam abu ahmad said...

cikgu kimia, biar betul kamu tak mahu yang hensem? isk, saya tukar tukar kriteria ini macam. haha.

pink_butterfly said...

nak tumpang skaki gak.


eeeeuuuuuwww!!!!!!!!!!!!


xkose aku!

Pewaris Reformasi said...

kalau aku tak nak perempuan cantik, agak2 leh dpt yg cantik tak?

euw! :p

laki cikgu kimia said...

ihsan, best n fairest?

maryam, heheh cuba la. *jangan nyesal hahah

yan, panjang no iyu nye kak long haha

amin, start praying la orang puteh kata.. hikhikhik

frH said...

bluekkkkkkkkkk

haha
;)

Rambo said...

eh jap,

karakter 'kawanku' tu macam aku plak. ha ha ah

laki cikgu kimia said...

farah, hah aku memang sengaja.

rambo, mungkinkah siput dua serupa? nantikannya setiap pagi, jam 9 di TV pendidikan.

maryam abu ahmad said...

tukar kriteria kepada yang hensem la sebab mau yang tak hensem.. saya kan dah sedia comel (bluwekss).. kamu ingat apa?

pijah@hakuna said...

peghasan gila.....

laki cikgu kimia said...

maryam, heh salah pikiran saya rupanya!

pijah, kamu jeles kan? hikhikhik

piNky LuCiA said...

hahaha.. yela 2

laki cikgu kimia said...

heheh.. cermin2 diri anda dan selamat beramal!