Tuesday, June 9, 2009

Gemuk dan tidak cergas..

-PIC REMOVED-

pagi sarapan.

pukul 10 minum-minum.

tengahari lunch.

pukul 3 minum-minum.

pukul 5 minum petang-petang.

pukul 7 dinner.

pukul 10 supper.

*

tak makan moncong pulak.. aduh.. kalau-kalau nanti aku jadi gemuk...

20 comments:

Inah said...

makan jek..tgh bahagia..kang minggu depan makan hati pulek cikgu kimia balik :P

Ainul Arina Madhiah said...

tajuk gambar :

ibu dan anak nak ke sekolah tadika dalam hutan.Ibu terpaksa memujuk anak yang mengada takmau pergi.

haha~

thanks for the wish. Doakan kami kat sini ok. Kirim salam kat 'ibu' tu yer.. Kalau rajin, pos sini sket makanan sumer tu. Tengah exam sgt malas mahu masuk dapur..

laki cikgu kimia said...

inah, ko ni inah.. aduhai..

chinul, manis anak itu hahaha

SRISUFI said...

yang penting kamu BAHAGIA


=)

~dah ada penyeri, perut pun berseri Am~

maryam abu ahmad said...

kamu makan aje.. cikgu kimia memang mahu mengurangkan kehenseman kamu tu dengan.. haha!

ps: tajuk gambar yang diberi ainul arina tu memang best.ihiks

Na Shari said...

Isteri kena jaga perut suami..Barulah kasih sayang berpanjangan...

Cuba bayangkan kalau dia tak masak seminggu?

pink_butterfly said...

hhahaha...

sgt sweet itu gambar~

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

ok la tu dr kelaparan xmkn...hiks....;p

Basuh Baju said...

yg penting ceria.. gemuk ok apa? :p

laki cikgu kimia said...

srisufi, ayat kamu bnyk sangat perkataan seri. mentang2 nama sri hihi

maryam, hah aku dah agak dah taktik dwi niat nih

na, smgu la aku makan kedai. sian poket

rerame, aku ke aku ke?

sk8gurl, oke.. saye stuju!

basuhan, aku sebenarnye sudah jemu. bukan jemu makan tapi jemu menjadi gemok!

pijah@hakuna said...

emmuahaha.. perot boroi tanda bahagia oke. makan saja la labuu.. nti2 lei diet balik. eksesais

Akim.O said...

gemuk takpa..gembira...

Pewaris Reformasi said...

oit mok, tu takleh jalan sebab perut berat ke apa? haha

laki cikgu kimia said...

kuma, azam tiap2 hari: esok diet!

akim, hah betul jugak.

amin, satu alasan yang baik pon haha

yginsaf4 said...

ahaha.. hidup tok makannns teww..

ihsan_huhu said...

alasan semata2

ps: xlame ag title lelaki macho adelaide dpt kat aku r

maryam abu ahmad said...

cuti sekolah dah nak abes.. makan ape la orang tu ye? muehehehe..

rasa-rasa ulasan gambar boleh ditukar menjadi: laki cikgu kimia tak bagi cikgu kimia balik. kuang3x

laki cikgu kimia said...

en me, begitulah nampaknye ye huhuuu..

ihsan, ko masuk pencalonan ke? eh xkanlah..haha

maryam, alaaa... isk..

piNky LuCiA said...

waaa..kuatnya makan.. huhu

laki cikgu kimia said...

taknak membazir huhuu