Wednesday, April 22, 2009

Permulaan Hari Bahagia Laki Cikgu Kimia

Salam semua. Dikesempatan ini Cikgu Kimia dan suaminya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua di atas semua doa dan sms-sms juga hadiah-hadiah yang dikirimkan.

Berikut adalah sedikit paparan di hari kejadian. Gambar-gambar bakal disiarkan dikemudian hari nanti.

-PIC REMOVED-

Kepada Rambo, terima kasih di atas kehadiran anda, juga atas nyanyian syahdu di hari bahgia Laki Cikgu Kimia. Lu memang best!

Kepada Maryam yang mengirim hadiah, juga berbanyak-banyak terima kasih kami ucapkan. Nota-nota nasihat tersebut amat memberi kesan.

Terima kasih semua.

18 comments:

pink_butterfly said...

laki cekgu kimia!

congrats again!
lama x nmpak..
bz sjak nek pangkat jd laki ckgu kimia eyh...

™سوفي said...

Salam Chi Am...

SELAMAT PENGANTIN BARU buat kamu dan isteri Am.

Semoga berbahagia. Kawan2 mu ini mendoakan yang terbaik buat kamu dan isteri.

~comel nya dia.

=)

piNky LuCiA said...

waa.. selamat pengantin baru.. smg diberkati oleh Allah..

Maryam Abu Ahmad said...

kihkihkih..

laki cikgu kimia...

hadiah tu dikirim sebab tak jadi nak buat aksi nakal muncul di majlis kamu. dua hari berturut-turut exam weekend tu!

tahniah ye untuk cikgu kimia dan lakinya.

aida said...

bestnye tgk pengantin..tp lg best jd pengantin kan...selamat berbahagia buat nasrul dan arifah..

Sarah Mohd Shukor said...

Salam Laki Cikgu Kimia.

Cantiknya gambar. Kami nak lagi! Hehe.

Tahniah Am dan isteri. Semoga dikurniakan anak2 yang soleh dan kebahagian sampai bila2 =)

Pewaris Reformasi said...

mujur kau dah rebus jadual berkala dan hirup dulu..

kalau tak jenuh!

selamat bro!

Fathiyyah said...

salam bro a.k.a laki cikgu kimia.
waaaaaa...sudah kembali..sama mcm KS..nak gambar lagiiii...

selamat pengantin baru.
:)

Inah said...

waah..tahniah laki cikgu kimia :P..selamat menyambung perjuangan yg belum selesai :)

Rambo said...

well, i know i know. Sweet kan budak yang menyanyi lagu ungu tu?

ihsan_huhu said...

fullamak baju.. mmg tip top r... mmg boleh sorok perut dgn berkesan r

cikgu kimia tuh pon cun gk

congrats r

jeffry azizi jaafar said...

selamat pengantin baru and tahniah eh..

laki cikgu kimia said...

pink butterfly, camtu la cik rerame.. mase yang ade sangat berharga ecewah

srisufi, terima kasih di atas doanya itu ya :)

pinky lucia, tq dik! ;)

laki cikgu kimia said...

maryam, oh ye ke.. xpe la xde rezki la tu.. tq sangat2 ye maryam

aida, memang best kan! wuwuwu

sarah, doa yang macam ni yang suka sangat dengar ni. thanx sarah! :D

laki cikgu kimia said...

pewaris reformasi, iye2 aku ingat ko nak datang amin wei.. serius nih..

fathiyyah, iye2.. next entri ye.. hihi

inah, aku tengah ngeset kepale balik ni.. cam dah berkarat plak dah..

laki cikgu kimia said...

rambo, gue nak post gambar lo menepung tawar dengan gaya rambut anggun lo tuh nanti boley?

ihsan, aku pakai corset dress kot wawawa

jeffry, tq kawan ye..

nkecik said...

alhamdulillah, congrats am!

laki cikgu kimia said...

tq n!