Thursday, December 18, 2008

Tag Gambar Sebenar Gaya Perahsantan

1. Anda rasa anda hot?
Pernah dengar pisang goreng panas? Itu tiada kaitan. Heh!

2. Upload gambar kegemaran anda.

-PIC REMOVED-

3. Kenapa anda suka gambar ini?
Ni gambar gue masa pertengahan 2008. kelihatan lebih tua sikit.. err.. maksud gue matang. Ini di Sydney, jalan-jalan sambil rambut dibelai angin sepoi-sepoi bahasa Inggeris di petang yang cerah tapi dingin dan kering. Kelihatan di sebelah kanan bebayang paparazzi sedang curi-curi capture pic gue. Itu antara sebab gue pakai cap pergi mana-mana supaya tak dikenali umum hahah!

*rupanya kening gue belum putih (entri sebelum ini).. yang seakan uban itu hanyalah sehelai bulu putih panjang..

p/s: pic ini juga pastinya bersifat sementara

sekian kesian.

11 comments:

Inah said...

ohh..berjaya melihat pic incik am!!

kamu kelihatan muda incik am!! :)

slamat hari jumaat..

gue mau ke waite campus :D

Sarah Mohd Shukor said...

Yeah. Inilah yang saya terlihat tidak lama dulu.

Kak Inah: Obviously dia muda lagi. Selagi tak kawen, kita2 semua ni consider masih muda la kan :D

Чикгу Жаве the CJ said...

waaaaa.. lu manyak ensem le bro!. tergugat gue.. kekekeke

en_me said...

ammvoiii, tag revision tewww.. aper gambo sebelum nih.. ehehe

CriticalThinker said...

Inah, selamt ari jumaat. *ko tahu pasal EndNote tak? reference style ko cane?

Sarah, abes tu tak lama lagi tua la? aiya!

CikguJawe, cih awak ni.. *blushing hahah

en_me, ngeh2 pic sebelum ini.. biarlah rahsia ooowwhh..

Pengejar Masa said...

melawat~

nice blog.

Maryam Abu Ahmad said...

hensem? muda? tak kekal di sini...

tapi yang pasti kamu akan kekal muda dan hensem suatu hari nanti, incik am.. di dunia itu. :D

ada rambut, ada kening, ada mata, ada hidung, ada mulut, ada dagu, ada pipi.. apa yang kurang eh? hihi

Inah said...

of course la aku guna end note!! pengguna tegar end note ok ;D

sedikit unsur riak pulek..hehehe..mau kelas end note..boley2 dengan upah makan laksa..hahahahah :P

CriticalThinker said...

PengejarMasa, u r alwz welkam.

Maryam, kasih sayang kot yang kurang huhuhu..

Inah, baru nak mintak tolong tadi pagi.. sedar2 dah pandai pulak skang nih heheh.. ops. alhamdulillah..

SyAhiRah LaLAla said...

alahai.baru nak tag u.tetiba dah di-tag lagi awal pulak.isk.

CriticalThinker said...

ala takpe.. kalu u dah kene tag, u tag je huruf-huruf yang lain plak.. W ke J ker heheh