Tuesday, December 30, 2008

Siapa boleh design 'perasaan'?

Saye rase entri kali ni agak sensitif.. jadi saye tak mahu perbalahan berlaku di bawah sini.. jadi semua tak boleh komen.. itu fair saye rase.

Ini berkenaan satu lagi persoalan dalam batu jemala patik boleh bikin batu cincin ini *jari tunjuk dahi.

Maaf aku kata orang kita sangat sensitif. Dulu pon aku sudah pernah cakap. Tapi aku tak dapat simpan lagi benda ini lama-lama. Kena jugak luahkan.

Aku dok pikiaq pasai pa la laki dok minat kat oghang pompan. Ada ja yang gila kat laki gak tapi tak ramai kot.. apa bestnya depa nih.. hangpa habaq mai siket. *cubaan bertutur bahase bakal family

Kawe ado mace-mace jenih saing kak sinni.. hok baik lajok ado.. jahak pesete pong banyok.. jadi bilo maghi musing panah ginni.. mato dok sibuk kigho buoh.. demo tau la kae.. musing panah ni secaro tok langsungnyo jugo adaloh musing buoh.. buah merato-rato. Kawe dok peghati laa.. saing hok sete-sete belako nih.. dok suko bena tengok buoh.. doso meme doso tapi wakgano ‘resam lelaki’. *kawe pong sete kade-kade.

Itu antare mende yang gua tak paham skang nih.. ape kaitan nye antare bentuk dan lekuk manusia berlainan jenis dengan minat lelaki.. gua tak sure orang pompan cane.. tapi laki gua memang perasan.. mate melilau diorang. Lu orang boleh kate ‘kejadian tuhan’ ke ‘kuasa tuhan’ ke. Itu gua terima dengan yakin. Tapi tolong jelaskan.. *bahase pasar tak pasar sangat la

Teman dok pikio ni.. ramei gile kot teman dah tanye.. tapi member2 dekat je la.. takde jawapan yang boleh teman terima secare lojik.. bukanle mencabar tuhan ke ape.. teman cume nak tahu.. dari segi lojik akal manusia lemah macam teman nih.. apa dia perasan itu itself? *itself itu bahasa pinjaman, bukan bahasa perak

Ate.. ape kate mike? Oh lupa.. tak boleh komen..


*dah-dah, jangan sakit-sakit otak, pegi sana jerit-jerit happy new year