Tuesday, October 28, 2008

Runtunan Sanubari..

Beratus mungkin gambar kita.. aku paling suka gambar ini.. gambar kali pertama pertemuan..

Memang aku tahu.. kekurangan utama diri ini adalah kurang pandai menjaga hati.. hati wanita.. tambahan kamu.. hatimu lembut.. mudah teruris.. tapi dengan aku kamu sabar.. aku tahu kamu tahan sabar.. kamu memang penyabar agung!

Harap kamu lebih sabar kali ini.. aku perlu terus lari kejar cita-cita aku.. walau sampai kadang-kadang aku tidak perasan kiri kanan.. tidak perasan kamu..

Aku juga menghitung hari.. menanti hari indah itu.. sedang kiri kanan atas bawah depan belakang kita penuh aral.. semoga kita dapat sama-sama mengesampingkan semua itu..

Percayalah.. selain tuhanku.. kamu adalah separuh nyawaku.. hanya kamu..

24 comments:

Sarah Mohd Shukor said...

dia cantik. matanya tu!

Rambo said...

jap2. u r talking about her. or him...way back there. hehehehe

ciKenit said...

sangat cantek.
:)

Ainul Arina said...

ya.. itu dia! sudah keluar pun gambar 23 tahun slpas 31 ogos 1983.. ^_^

muka dia tak berubahla.. comel.. cuma lebih cute tanpa mekap ala-ala tepung gomak mcm yang dulu.. hehe... ^_^

suka tengok mata dia~

selamat berbahagia..(^^,)Y

CritiCalThinKer said...

SarahShukor, lengan berparut akibat kemalangan milik orang di sebelah itu nampaknya mencacatkan gambar..

Rambo, him or her? whats on earth..?

Cikenit, terima kasih daun hibiscus tigres!

AinulArina, memang beliau kurang gemar bermekap2an.. ringkas2 sahaja.. btw, its 1985.. er, tq 4 da wic..

Ainul Arina said...

eh, alamak.. eh, tak perasan pulak salah tahun.. sori2, my mistake... akak tu muda lagi... ^_^

CritiCalThinKer said...

icici ainul arina, no worries.. no biggie..

aida said...

bro...don't worry..berdoalah...kamu sgt cocok dgn wanita ini..sambil bisik ..'padann..'

CritiCalThinKer said...

eh aida, kamu macam kenal sangat dengan aku ini ya.. ;)

xxfanaxx said...

saya kenal gadis ini..
btol dia sgt baik..penyabar..matang tp sikit blur yg menyebabkan dia nmpk cute!hahaha..

A.i.m.i said...

cantik dan manis, part senyumnya itu =)

akma.syazwani said...

sumpah cantik! :)

aida said...

CritiCalThinKer: a'a ek..betul jugak tu...tgh pk2 ni..kenal ke tak ni..silap org la kut

CritiCalThinKer said...

xxfanaxx, hoih selamba kutok! ;)

aimi, terima kasih daun bawang..

kema, thanks onion's leaf..

aida, itulah.. fikir dulu sebelum buang! kihkihkih

aida said...

CritiCalThinKer: pk punye pk..yup..silap org..

CritiCalThinKer said...

ala cik aida, jangan la majuk.. cenyum cikit.. ha kan cumil tu.. cik aida adalah rakan baik sejiwa saya dari dulu kini dan selamanya..

aida said...

wo0oo...manade majuk2..org macho n encem xde majuk2 ... :P

CritiCalThinKer said...

oke oke.. aida orang no 2 paling encem di dunia.. mengaku.. ehik!

nkecik said...

sweet am, sweet :)

CritiCalThinKer said...

am sour la nkecik.. ihih..

frH said...

maka inilah pacarnye ..?
cutenye. sesuai sgt dgn kau.

tp aku rasa muke dia ada sikit mcm yan. erk..? haha

CritiCalThinKer said...

wadehel.. kau ibarat memerah limau di hati luka.. sudah lah tidak berkesampatan bergambar dengan yan sampai sudah.. uhuk2..

Nadia Yuna said...

comel je =)

CritiCalThinKer said...

tq nadia.