Saturday, November 6, 2010

How small is small..?

Ahad. Cuaca baik. Gua baru pulang dari pasar. Membeli barang-barang dapur sepenuh satu bag sorong besar yang berwarna merah.

Itu tadi. Sekarang gua di rumah, di depan PC lebih spesifik. Fikiran melayang-layang. Teringat kata-kata uncle tua tadi. Katanya dia pasti anak kami nanti adalah anak lelaki. Yakin sampai mahu bet!

"Oh god.. most of the things we bought were pink in colour..," kata gua seraya bergurau. Hahah..

Oh ya. Semasa beli betik tadi, penjual itu juga kata nanti keluar mesti Baby Boy.

Memang ada kes dimana, bila scan nampak jantina lain, tapi keluar lain. Pernah gua ceritakan pada rakan gua dahulu, kadang-kadang sonographer akan declare girl kalau tak nampak 'anu' baby dalam perut.

Tapi tegas gua lagi," But there is a possibility that the 'thing' is so small so that we cant see it.."

Balas rakan gua, "Yeah.. like father like son...".

.
.

Sungguh kurang sopan kan? Macam pernah tengok je. Hahah

2 comments:

ihsan_huhu said...

anak ko kurang konfiden kot

laki cikgu kimia said...

mungkin sejuk barangkali..heh