Wednesday, October 20, 2010

Warkah elektronik..

Rasa yang patut ada dalam jiwa gua sekarang ialah gembira. Memikirkan masa gua yang terhad ini, gua tidak jadi gembira.

Gua menerima 'sepucuk' emel. Jam 1105 waktu Austria. Tawaran untuk menulis 'chapter' dalam buku. Gua tahu ini peluang yang baik untuk masa depan gua. Tapi iyalah kerana apa yang tertulis dalam ayat kedua perenggan pertama tadi, gua kenalah mempertimbangkan perkara ini dengan lebih bijaksana.

Buku keluaran terbitan Austria dan Croatia. Macam gempak kan?


"You are invited to participate in this book project based on your paper "lalala..", your publishing history and the quality of your research"


Itu poin utama beliau. The Project Manager.

Gua kena berdiskusi panjang dengan bos lah nampaknya. Bizi beb! Bizi!

3 comments:

penulis.sahaja said...

kalau diorang nak cerita cerpen moden Melayu, roger gua!

Eamy said...

Err i hope it is not a spam?
because few of my friends received it before..but i don't know...just wondering

laki cikgu kimia said...

lelucon lah awak ni penulis, ehik!

bos kate jangan ngengade. heh.