Thursday, October 28, 2010

Harga sebuah baldi..

Bini gua kata dia benci melihat baldi yang baru kitorang beli semalam. Bukan sebab warna. Sebab lain.

Tadi kitorang pergi jalan-jalan di shopping complex. Jalan sikit, duduk. Jalan lagi sikit, duduk. Jadi gua pon sudah rasa kopius nak panggil aktiviti petang tadi nama apa. Bukan jalan-jalan dah gua rasa. Aktiviti duduk-duduk lebih sesuai.

Oh cerita baldi tadi. kami pergi satu kedai ni. Nampak harga baldi yang serupa dengan yang baru beli semalam tu. Harga dia murah murah sikit.

Murah lima belas sen sahaja! Langsung ia dibenci.

Macam-macam lah orang mengandung ni kan? Heh.

4 comments:

fndrocka said...

Pompuan suka benda2 remeh.hehe

luahfikiran said...

SALAM,
TAK APA LA! BENCI BALDI BUKANNYA BENCI SUAMI !

ihsan_huhu said...

pergh 15c boleh derma kat anak yatim

laki cikgu kimia said...

fndrocka, entah. gua rasa setakat dua tiga kupang, gua oke je kot.

luah, memang betol la cakap encik. kira slamat la gua ni ek?

esan, yang ni buat gua xtau nak react cemane..