Tuesday, October 5, 2010

Cocok ngak?

O mak aih.

Bini gua menjadi orang paling rajin di dunia sejak akhir-akhir nih. Kerna rasa sayang gua, gua mendeclare rumah gua sebagai opis kedua gua.

Bekerja di rumah rupanya bukan mudah. Melihat bini ke hulu ke hilir, gua jadi tak sanggup membiarkan. Dan washing machine itu, jika ia sejenis homosapien, pasti sudah lari dari rumah.

sedang pula Cap dan juga SnowCap, nampaknya terpaksa diketepikan memandangkan rambut gua lebih gemar berdiri. Gua sekarang dalam fasa rambut spike!

Spek baru dari Malaysia memang berkeadaan baik, kerana gua masih mampu melihat kaki lalat terkapai-kapai menunjal angin. Dari jarak tiga meter.

Cuba lu orang bayangkan Sorang mamat berambut spike dengan spek petak ala-ala oldschool, dengan bini cun berperut buncit di sebelah. Huh! Memang secocok ah!

8 comments:

matadore said...

suke suke kan lah tangan untuk membantu bini anda.. hehe

Penulis.Sahaja. said...

kau memang superb la.
aku jadikan kau contoh suami teladan.

ihsan_huhu said...

perut tuh mmg bagai pinang dibelah 2

laki cikgu kimia said...

matadore, tgn suke. hati? hihi suke jugak..

penulis, ye la kalu x. adomakakudicubit!:D

esan, same kan? hahah

Raja Fiqri Fauwaz said...

uish..

Stailo la gaya gitu..

Da kawen nanti nak trai buat juga..

LUMUT said...

aku rasa kau bahagia...

rasa sgt

laki cikgu kimia said...

raja, buat jgn x buat! :D

lumut, gua rasa pon begitu jua..

nobody said...

respectlah suami tolong bini
fuuuuh
teruskan usaha murni :)