Thursday, September 2, 2010

Rupanya esok hari jumaat.

Sape tak kenal dengan anak tan sri zakaria tu. Semua orang tahu. playboy tu.

*

saye ingat awak lain. rupanya awak pon sama. sama dengan perempuan lain.

*

saya sedar diri saye. saye sedar kehidupan Irham tu macam mana. memang saye tak layak untuk dia.tapi tak salah saya berdoa untuk dia. supaya dia berubah.

*

Sudahlah su. saya mintak maaf ye siti. saya tahu. saya tak layak nak nasihat awak.

*

-bunyi laut mneyembah pantai-

*

Syuhadaaaa! maafkan aku..!!

*
*

episod lapan belas. -Epilog Syurga Cinta-

gua tengah bizi depan pc ni. boleh cikgu kimia layan drama dengan volume kuat2 plak kat laptop. cais!

5 comments:

Penulis.Sahaja. said...

syuhada tu kemaen lg kan?
haha.

n@m@n said...

eleh..kalau lu tak layan mana mungkin dialog sebijik ditulis..huahua

ihsan_huhu said...

layan drama apebende ramadan kat tv3 tuh r oi

Pekerja Kontrak said...

hahahahahahaha... mesti sebab minah pakai tudung tu cun... hahahahaha... hati2...

CIKGU ZAM said...

salam tuan,
Cais...caiss,, caissss, eyahhh, eaaayahh,,,,,,,haik, cas, cis cusss,
huhhh, skrip lengkap je , nih, sape yg tgj nihhh.....