Wednesday, July 14, 2010

Pertama kali

Banyak berita baik yang nak gua ceritakan di sini. Tetapi memandangkan aktiviti menulis blog sudah jatuh ke tangga lapan ratus dalam senarai prioriti hidup gua, gua akan tulis entri kali ini dengan ringkas.

Pertama, gua semakin pasti pekerjaan yang gua usahakan selama ini semakin hampir ke titik akhir. Ending yang kita katakan Happy ending. InsyaAllah.

Kedua, baby dalam perut dah semakin membesar dengan sihat. Perut si Ibu akhirnya sudah membesar lebih dari perut si Ayah. Alah si Ibu mengurang tetapi kalau dengan asyik "Alah membeli, Menang memakai", pasti boleh menyebabkan si Ayah semakin pokai. :P

Dan ada beberapa lagi berita baik yang minor.

Tatkala (sapa la cipta perkataan ini tak senonoh pulak rasanya) demikian, ada juga bintik-bintik hitam sebagai penyeri putih gembira gua ini misalnya, kaki gua yang injured dulu ada macam tulang nak terkeluar, jumpa doktor dia kata mungkin nanti nak kena inject streoid ke hapa la. Kena tunggu next appointment Isnin nanti.

Lagi pulak, gua dah tak berapa paham otak gua sekarang. Otak nak taip hurf 'M' kenapa jari asyik nak tekan no '3'? nak kena Format jugak kepala hotak gua ini..

Oh ya berbalik kepada tajuk, ini 1st time gua post entri pakai workstation baru. Laju woooo!!





5 comments:

CIKGU NAMAN said...

sebelum format, jangan lupa backup..


nanti ang tak kenal bini sendiri..


hahahahahahahahahasan

Kensi Ell Byle said...

cikgu shopping? wah....best..best...hehe

penulis.sahaja said...

harap kaki lu elok2 aja.
baru hero2 dapat baby nanti. hehe.

nazrinzaidi said...

bila lu dah injek steroid nanti lu boleh main macam zidane.

ihsan_huhu said...

terbukti aura pembelian si ibu