Thursday, November 26, 2009

Teringat mak..

Gua tujukan lagu ni untuk seorang wanita hebat merangkap mak gua sebagai seorang yang sangat cekal dan tabah. Gua sanjung mak gua sebagai seorang yang paling tinggi dalam hidup gua.

Satu sebab kenapa gua boleh berdiri duduk pandai hebat atau apa saja kemampuan gua hari ini adalah sebab mak gua. Doa-doa mak gua. Solat-solat hajat mak gua.

Raya-raya macam ni gua tak dapat nak peluk-peluk mak gua. Manja-manja dengan mak gua. Tidur kat riba mak gua sambil mak gua usap-usap kepala gua. Aduhai. Berair dah mata gua nih..



5 comments:

ihsan_huhu said...

fuih.. boleh thn manje ko nih

DrSam said...

tersayu juga perasaan bila teringat ibu...

hafira hadear said...

~I luv her too~ sob!sob!sob!

aida said...

having a toughest mak makes me being toughest as her oso..saya sayang mak..

/* eh..ni rancangan sampaikan salam ke? */

laki cikgu kimia said...

esan, memang r.. anak laki sorang..

drSam, tu la kan..

hafira, everybody..

aida, builih je pae salahnye.. huhu