Friday, October 16, 2009

Mintak tolong sape-sape kemenyankan sikit ubun-ubun gua nih..

Ambik masa juga nak pulih semangat juang gua kali ni. Malam tak boleh tido awal. Terkebil-kebil.

Memang kalu ade mende tak setel memang kepala hotak gua malas nak berehat. Banyak keje gua nak kena setelkan nih. Memang kepala hotak gua tak boleh nak berehat. Gua perasan selagi lampu kedai pizza dekat umah gua ni belum tutup lampu, lagi tu la gua tak dapat tido.

Sampai satu masa tu, gua rasa hepi bila lampu kedai tu tutup. Maknanya dah masuk time tido gua nih. Gilos!

*gua suka layan blues sorang-sorang sekarang nih. Misalnye baca blogguagatainakkawin. Nakal jugak gua dulu-dulu.. cait!

11 comments:

Nadia Yuna said...

layan blues eh am?
nadia layan blues jugak la neh!

hehehe

=)

n@m@n said...

ada tok moh kt tepi rumah aku..

berubat ngan ayt2 al-Quran..nak???hoho

DrSam said...

daripada terkebil, bagus juga buat part time tolong tutup kedai pizza tu :)

SCHAKEYRA said...

wahahaha..per kata gi khianat jer wayar ke kedai piza tu sampai 2-3 hari gak takleh on..hahahahah lama skit lu nyer serabut blah..lama sket lu ley tdo x??

pijah@hakuna said...

dah teringin nak dikemenyankan ke. eish ngarut tul dia nih. kalu teringin makan piza tu g je le beli makan kan senang.

banyak tul dia punya serabut haha. tenangkan diri..tarik napas dalam2. dan susun keje satu2. g tgk pemandangan hutan. ckp dengan haiwan pun bes.

<--ada gaya konseler x hehe.

Rambo said...

lu punya espri da jual ka?

gua macam terperasan kat sini tadi.

ihsan_huhu said...

haha.. stendet r org single or org yg terpakse single

laki cikgu kimia said...

nadia, yeah..everything just come out of blue..

naman, tlg tiup2kan dari jauh boleh? :P

DrSam, part time ek? mashuk jugak tu!

shakira, ah sudah.. "wake me up when sptember ends" next year plak tuh!

pijah, nak cari beach yg cantik2 cadangnyer nih..

bo, dah arwah keta kaler bas kilang gua tuh..

esan, hoish! offending.. hahah

eyena said...

heeee cian kamu.. serabut nk tawin lg eh.. oopsss!!

Rambo said...

apa barang budak ada PHD guna espri, ye dak?

laki cikgu kimia said...

eyena, ko jgn.. abis gua kene pijak satgih!

bo, muda2 dulu boleh la bo.. skrang kurang2 kena celen keta alfa juliet itam lu tu dulu kan.. baru true..