Sunday, May 10, 2009

Kawan dari Indonesia yang tolong..

Ni hah KalkulasiBulatanSegar kalo korang nak tau ade bape banyak bola keras leh muat dalam satu silinder secara optimum. Seperti yang aku tanya di entri sebelum ini.

Aku suka tanya sana-sini. Sebab dua kepala lebih baik dari satu. 'Two heads are better than one'. Paper ni kawan aku dari Indon yang jumpa dan forwardkan.

Oke lah, aku bizi nih, nak cari conference dekat-dekat raya kat area dekat-dekat Mesia. Barulah ada alasan untuk balik. Kerja-kerja! Banzai!

7 comments:

SRISUFI said...

Salam Laki Cikgu Kimia..

~Apapun semoga berjaya buat kamu...

=)

pink_butterfly said...

sama cm komen sri sufi gak...


gud luck laki cekgu kimia~~~

ihsan_huhu said...

haha.. skang nih asal boleh nk balik je hahahaha

Anonymous said...

salam pagi khamis laki cikgu kimia tewww.. ahaks

a.b geldofg said...

dua dlm satu nmpaknya

Sarah Mohd Shukor said...

Saya sangat kagum dengan otak orang yang boleh hidup dengan kalkulasi matematik dan fizik.

laki cikgu kimia said...

srisufi, selamat sejahtera kamu hendaknya ya.

pink_butterfly, terima kasik cik rerama..

ihsan, tanggungjaab esan.. tanggungjawaaabb.. (chi am serius la plak)

en. me, salam en me..

abgel, ongkosnya mirippp deyh..

sarah, saya pon kagum jugak sarah. kalaulah dapat jadi orang macam tu..