Tuesday, October 21, 2008

Simpan Dalam Hati..

Mahu lihat gambar bukan? Jadi ini dia..

Tidak pasti tarikh sebenar capture gambar ini.. yang pasti selepas 31 Ogos 1985..

Ini lah wanita itu.. insyaAllah.. minta kamu semua doakan.. moga dipermudah dan disempurnakan urusan..


p/s: Janji sudah kota.. tidak kata mahu gambar baru atau lama bukan?.. (“,).-.-…

10 comments:

Sarah Mohd Shukor said...

walaupun sy tak faham mulanya tu, tp sy rasa ni gambar tunangnya kan? semoga dipermudahkan semuanya. dia cantik sejak kecik lg!

CritiCalThinKer said...

sarahshukor, tunangan masih belum.. trima kasih pujian dan doa itu.. tapi setelah make up itu masih cantik kah? mata kamu tajam amat kali! :)

akma.syazwani said...

wahhhhhh! mmg tak aci..gmba time tecik mane main dowh!! cis lu..
oh dia sebaye saye la ni..
kem slm kt dia..
blaja lg ke dia?
pndai masak char keuy teow dak? if yes..nnti nk pinjam sat.
HAHAHAA
jk ;)

CritiCalThinKer said...

kema, ui.. banyak pula inquiri ya.. jawaban: tidak, ya dan tidak boleh.. ehee.. 8)

Ainul Arina said...

salam

owh, dah nak bertunang yer?? mabruk=tahniah!! comel la mata dia, cam mata orang arab.. ^_^ amin pada segala doa.. nnti sudah selesai urusan, postla gambar 23 tahun slepas 31 ogos 1985 yer..

CritiCalThinKer said...

ainularina, salam.. terima kasih doa kamu.. gambar itu.. alaa.. :|

frH said...

hoit .. tak sangka .. tunang kau comot .. buktikan jika dia tidak comot .. ;)

CritiCalThinKer said...

frh, sian kan die tuh.. main bedak2 la tuh.. hahaha

Nadia Yuna said...

Eheh.

mmg comel sudah besar pun kan?

=)

untung incik am

CritiCalThinKer said...

thanks nadia.